Ads Powered By ClixSense


Monday, December 13, 2010

Sebelum Wikileaks, Penulis Australi Michael Backman dah akui Anwar Homoseksual-Wajib Baca!!

Dari Blog KITAGEMPUR.COM
Terbaru maklumat perisik Australia melalui WIKILEAKS mendedahkan bahawa Australia mempunyai maklumat mengatakan bahawa orang tua tersebut memang kaki store kunyit. Malang sungguh nasib pemerhati perbicaraan orang tua ini yang berasal dari Australia yang mana ditipu hidup-hidup untuk mempertahankan seorang tua yang dilabel sebagai Pengkhianat Bangsa.

Apa lagi yang hendak dipertahankan andai maklumat perisik dari luar negara memberi maklumat sama seperti perisik dalam negara? Apa lagi alasan yang boleh diberikan? Adakah akan keluar nanti WIKILEAKS diupah oleh Najib Razak untuk mengeluarkan kenyataan tersebut?

Sebenarnya kita tidak perlu menunggu pendedahan WIKILEAKS kerana penghakiman pada kes pertama orang tua ini telah mengesahkan berlakunya pencerobohan store kunyit tetapi tidak dapat dibuktikan bahawa bila kah tarikh berlakunya pencerobohan tersebut.

KGC pernah mendedahkan tulisan seorang penulis dari Australian kelahiran Britain bernama Michael Backman yang mendedahkan didalam buku tulisannya Inside Knowledge bahawa Pengkhianat Bangsa ini MEMANG terlibat didalam aktiviti homoseksual tetapi beliau dilepaskan kerana pihak mahkamah tidak dapat menentukan tarikh sebenar aktiviti tersebut.KLIK SINI

Buku Michael Backman

Paparan Buku Michael Backman
Ini bermakna orang Australia dah lama tau yang orang tua ini seorang kaki store kunyit tetapi yang peliknya kenapa masih ada lagi yang taksub kepada beliau sehinggakan dilabelkan sebagai anugerah tuhan? Adakah kenyataan tersebut cubaan untuk membersihkan nama orang tua ini? Tidak hairanlah bila Perdana Menteri Australia terdahulu Kevin Ruud dan sekarang Julia Gillard tidak mahu bertemu beliau kerana mereka sudah mendapat maklumat siapa orang tua ini.
Fikirkan Bersama!!

No comments:

Post a Comment

Ads


Followers